نمایشگاه سنگ ورونا در کشور ایتالیا Marmomac 2022

نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا (Marmomac) از تاریخ ۰۵ مهر الی ۰۸ مهر ۱۴۰۱ از ساعت 9:30 تا 18 ورونا ایتالیا برگزار می شود. نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomac) تخصصی ترین رویدادهای مرتبط با صنعت سنگ های طبیعی در جهان است که از سال 1961 برگزار میشود. این نمایشگاه در رابطه با حوزه استخراج و فرآوری سنگ های طبیعی و ماشین الات مرتبط با آن است و یکی از رویدادهای پیشگام و ترویج معماری و طراحی با سنگ های طبیعی است.

نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

تاریخچه شهر ورونا

ورونا شهری است که با کوچه های روستایی، میادین زیبا و رویایی و ویرانه های رومی باشکوه است. نکته قابل توجه در این شهر تاریخی این است که در بیشتر مناطق شهر به رنگ صورتی است که همین زیبایی و جذابیت این شهر ره دو چندان میکند. یکی دیگر از نکات جالب در ورونا، این شهر را شکسپیر معروف کرده است. یکی از معروفترین نمایشنامه ها داستان عشق رومئو و ژولیت است که در این شهر زیبا رقم خورده است. ورونا شهری سحرآمیز و دری به دنیای اسرارآمیز دارد.

در نمایشگاه ورونا سلاطین و فعالان سنگ دنیا، اساتید دانشگاه ها، محققان و دانشجویان (دانشکده های معماری و حوزه اکتشافات معدن و رشته های تحصیلی مرتبط) از سراسر جهان شرکت میکنند (تقریبا میشود گفت از 150 کشور در این نمایشگاه حضور دارند) و آخرین دستاوردهای خود را معرفی و ارائه میکنند. در این نمایشگاه فرآیند تامین و تولید، از مواد خام اولیه تا محصولات نیمه تمام و محصولات آماده ی صنعت سنگ و همینطور دستگاه ها و ماشین آلات پردازش و فناوری های عملی و در عین حال قابل استفاده سنگ های طبیعی در معماری و دیزاین ها را به صورت کامل قابل مشاهده است. چون در هر بخش شرکتها و موسسات حرفه ای شرکت کرده اند.

تصویری از نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا

باتوجه به پیش گفتار، مشخص است که نمایشگاه تخصصی سنگ و صنایع وابسته ورونا به دلیل کیفیت و جامع بودن موقعیت تجاری-بیزینسی منحصربه فری نزد حوزه صنعت سنگ دارد. همینطور بستری تاثیرگذار بر افرادی که در این بیزینس هستند دارند که مقصودشون کسب اطلاعات و آشنایی با تکنولوژی روز دنیا در حوزه ی سنگ هستند با حضور در این نمایشگاه، میتوانند با شرکتها، فعالان و تولیدکنندگان آشنا شوند. ادعای این که، نمایشگاه سنگ ورونا بستری ایده آل است که جدیدترین و مدرنترین تکنولوژی ها، عملیات ها و فرآیندهای این صنعت را در آن می توان یافت. نمایشگاه سنگ ورونا، پذیرای تولیدکنندگان و علاقه مندان حوزه سنگ های مرمر از بخش ماشین آلات تا محصولات ابزاری و همچنین از دستگاه های ساینده ی سنگ مرمر تا ابزار الماسی و محصولات شیمیایی و بلوک های مرمر، تخته سنگ ها و محصولات آماده نهایی، می باشد.

ویژگی های نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

نمایشگاه سنگ Marmomac از نظر تجارت در زمینه صنعت سنگ در دنیا بزرگترین و شناخته شده ترین است. در نتیجه بیشترین حمایت خبری و رویکرد صنعتی را دارد.

تصویری از نمایشگاه سنگ ورونا 2022

نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا به دلیل اینکه تجهیزات پیشرفته معرفی میکند نمایشگاهی متفاوت است. در نتیجه برای همه کسانی که در زمینه صنعت سنگ به نوعی مشغول هستند میدانند حضور در این نمایشگاه یک امر اجتناب ناپذیر است.

تصویری از نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا marmomac

نمایشگاه سنگ ورونا هم برای طراحان سنگ و کارخانه داران رویدادی ویژه است که مؤلفه‌های آموزشی، همایش ها و قدم های حمایتی متنوع به شکل ترکیبی و پیوسته ارائه شده تا افراد ماکزیمم بهره را از نمایشگاه ببرند.

گروه بازرگانی طهرانی که تولید و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو هست، همانند دیگر فعالان و شرکتهای این حوزه در نمایشگاه ورونا حضور دارد و از نمایشگاه بازدید میکند تا با تکنووژی نوین و جدید دنیا اشنا شود و از این نوآوری در زمینه توری فایبرگلاس استفاده کند.

توری فایبرگلاس مارامو شناخته شده ترین برند در بازار ایران است که استاندارد اروپا را دارد. به طور کلی توری فایبرگلاس در حوزه های گوناگون کاربرد دارد و دارای ابعاد، وزن ها و مش های متفاوت است بنابراین برای انتخاب توری مناسب حتما مشاوره بگیرید.

5/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *