هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان 1401

هفدهمین نمایشگاه سنگ اصفهان

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان تاریخ 24 آبان لغایت 27 آبان 1401 از ساعت 10 الی 18 برگزار میشود. این نمایشگاه همه ساله متقاضیان زیادی به سمت خود جذب میکند. شرکت کنندگان، فعالان این حوزه آخرین دستاوردها و تجربه های خود را معرفی میکند.

هفدهمین نمایشگاه سنگ اصفهان

فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند.

گروه بازرگانی طهرانی یکی از شرکت کنندگان این نمایشگاه هست که محصولات خود را مثل توری فیبرگلاس مارامو و رزین اپوکسی مارامو که برای چسباندن توری پشت سنگ استفاده میشود، معرفی میکند. توری فایبرگلاس در صنایع مختلفی اعم از صنعت سنگ، ساختمان، سیمانکاری، عایقکاری، گچکاری و آب بندی کاربرد دارد. این توری ویژگی های بسیاری نسبت به محصول رقیب خود یعنی توری فلزی دارد به همین دلیل طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بازرگانی طهرانی تولید کننده و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو هست که جز بهترین توری ها از نظر کیفیت است. این توری دارای استاندارد اروپا است و مشخصه آن وجود سه خط رنگی مشکی، قرمز و آبی است. توری معمولا دارای ابعاد، گرماژ و چشمه های مختلفی هست که این تنوع محصول باعث شده در صنایع مختلف کاربرد گسترده داشته باشد.

گروه بازرگانی طهرانی با اتکا به تجربه متخصصین خود آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید توری فایبرگلاس هست. در بازار انواع مختلفی از این توری با برندهای متنوعی وجود دارد. برای تشخیص توری با کیفیت از بی کیفیت چند نکته حائز اهمیت است: از فروشنده با سابقه خرید کنید. توری فایبرگلاس در بسته بندی مناسب باشد. مشخصات توری خریداری شده بر روی بسته بندی با خود فاکتور خرید مطابقت داشته باشد و حاوی برگه مشخصات فنی باشد. بازرگانی طهرانی در این نمایشگاه محصولات خود را معرفی میکند و مقدم شما مهمانان و بازدیدکنندگان محترم را گرامی می دارد.

5/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *